miércoles, 26 de junio de 2013

Primera surtida en bicicleta per la Via Verda de les terres de l'Ebre

Doncs si, per fi s'ha estrenat el Leo! Quina emoció! La seua primera ruteta a la cadireta de la bici. Ja havíem fet alguna pedalejada pel voltant del poble amb el carro però com que veiem que el Leo s'aburria una poquet vam provar de eixir amb la cadireta. Abans de comprar-la (no fos que no li agradés :( ) li vam demanar a un amic que ens la deixes.
  Aquesta vegada ens vam deixar guiar pel nostre amic i veí Angel. Ell ja ho havia fet feia temps i coneixia un bon lloc per dormir. El divendres vam arribar una mica tard a Horta de Sant Joan però amb el temps just de fer el sopar amb llum solar. En arribar al camping municipal vam ficar les furgonetes amb les portes lateral encarades pensant-mos que era la millor disposició però en fer una ullada a altres veïns vam agafar ideas per la propera surtida furgonetera. L'Angel també té una vw transporter . A dins s'ha fet amb uns arcons una bona superfície per dormir.
  Al dissabte ens vam alçar tardet, bo, a les 9 . hehehe... sembla prompte però per nosaltres és tard, hehehe... sobre les 12:00 vam començar a pedalejar des de Horta de Sant Joan cap a Tortosa. Aquesta direcció fa tot baixada i de tant en tant entres als túnels que afortunadament estaven tots iluminats i no calia ni frontal ni pila. El Leo es va sentir super agustet a la bici. Semblava molt emocionat doncs veia tot el paisatge i no perdia ull a les pedalejades de sa mare. Li va encisar l'aire i la velocitat, com a sa mare durant el 15 km fins al Santuari de la FontCalda. Fins allí havien fet servir una xaqueteta però en arribar el sol va començar a picar i vam haver de esperar unes horetes que baixes la temperatura per remontar els kilòmetres recorreguts. Mentres es preníem un gelat al Bar el Edu cuidava les bicis i els mosquits van fer fira a les seues cames. El pobre porta encara unes bones cames unflades. A cinc km de arribar al punt de sortida el Leo es va cansar i l'Edu va agafar la bici ,  li entretenia amb historietes fins acabar la ruta a la furgoneta. Estan fets unes fieretes aquestos homenets. hehehe.
   Bo, fou una grata experiència i un plaer escoltar al Leo fer rum rum en vore la cadireta de la bici. SEMBLA QUE LI AGRADA. JUPIIII!!

Al diumenge no vam fer gran cosa. Bo , fer un passeig a vora d'un riu molt bonico. Mala pata vaig tenir en tropesar amb una branca pero gracies al meu cap dur vaig poder resoldre en pocs segons el que hagués sigut un caiguda molt gran. Estiguí a punt de  fer-me molt mal i al final sols me he portat cap a casa un super nyanyo al front amb una mica de ferida. He tingut que anular la renovació del carnet de conduir doncs amb el careto que se m'ha quedat quedaria fatal a la foto. Bo, altre dia serà.
   Bona nit melonets del melonar. M'en vaig amb el meu coret a sotmiar amb angelets. Muac