martes, 17 de junio de 2008

17 juny 2008

Resum de la primera etapa:
Jaja jaja. l'intencio era bona pero despres de vore la puxada espatarrant. (sant jean-roncesvalles) el diumenge i la pluxa alucinant del dilluns, just abans de començar vaig decidir tirar des de Roncesvalles.
Primer vaig anar a poc a poc per la carretera (sense arcen) i amb por de morir xafà per un dels camions de porcs que passaven, en vaig atrevir a enfilarme per Camí. Va ser molt xulo i un poc dur per la pluxa torrencial i el fang però val la pena. El paissatge es guapíssim. Tunels i tunels d'arbres on no passava la llum del sol.
La gent és "majjissima, encara que no ho demanes a la mínima que et veuen amb dificultats t'ajuden (como la vida misma no?)
COM ES POT PUNXAR TRES VEGADES EN UN DIA!!! DEU MEU!!!
La jprimera vegada m'ho vaig arreglar jo. eoeoeoeoeoe. La segona vegada un italia que passava just quan començava la maniobra.oeoeoeoeoeoeoeoeoeo. Menos mal pues jo no hagués vist el pinxo moruno que portaava clavat a la cuberta. La tercera vegada la pluxa va descansar i em va permetre canviar-ho sense mullarme a prop de Pamplona.
Quan vaig entrar a la ciutat plovia tant que em vaig perdre durant una hora. Al final vaig m'aprendre de nou el Camí cap a Cizur Menor, on me vaig quedar a dormir en un albergue que m'habia recomanat una Catalana quan baixava de Roncesvalles. Xulíssim. Alberg Maribel . La típica cassota navarra. Era l'unica de la peninsula iberica, em vaig fartar de parlar en Angles i frances a lo indio.
Després de sopar vaig haber de ficar a la bici a cures intensibes. Portava una ma de fang impresionant. La vaig deixar ben guapa i amb cremeta i tot. Ala a arreglar càmares. La primera vegada, em sembla que ho he fet be. Ja us diré quan torné a punxar.



resumen d'avuí: Buff! l'etapa d'avuí ha sigut molt diferent, puxada baixada puxada baixada fins 80 km apr´ximadament, Per sort la dona de l'albergue m'ha indicant un camí que vorege el "Alto del Perdon" i me lliurat d'una bona tortura, pues la baixa, amb tanta pluxa es veu que era inpracticable per les bicis.
A prop de Puente de la Reina m'he trobat un bicigrino. Ens hem seguit durant uns km, i al parar hem fet una xarradeta. Total que l'etapa d'avuí he anat acompañada fin al final. A Estela ens hem parat a dinar. Ell un xuleton i jo una truita que l'he portat els 40 km restant saltantme al coll. Demà surtiré abans i dinaré tart però tranquila al alberg.
La veritat ( no es per fer-me la xula) es que jo li portava una miqueta de ventatge, però m'ha anat be la companyia pues gracies a ell hem pogut arribar a aquest poble tan xulo: Viana. Al final estava molt molt apurada i ell s'ha ficat al davant per frenar un poc l'aire que feia.
Ara estic al Alberg, es molt gran i hi ha massa gent. Alguns van bastant pet.
He conegut un tio molt autentic, el coneixen per tot arreu com el Bin Laden del Camino. A l'abril va surtir de Cap de Creus i vol anar fins a Finisterre amb el seu goset.
Buff! es curios ahir vaig coneixer dos coreans, super tranquis i avuí he conegut a altres dos jartos de vino i amb una marxa.
Bo, me'n vaig a dormir. Una abraçada a tothom i dona. Moltes gràcies pels missatges. M'animen molt.
AAA demano perdò a totes les baboses que vaig disseccionar el dilluns baixant de Roncesvalles. AAA son enormes. Estaran bones a la llauna???
Demá prometo ficar fotetes.
Ciao

3 comentarios:

Anna Moragues dijo...

ei Maria, ja veig que et vas rajar i vas començar de Roncesvalles pero crec que vas escollir be. El tros de Roncesvalles fins a Pamplona es un dels trams mes xulo no ? tot i la pluja es clar.
Això de les punxades m'ha fet gracia per que precisament l'altre dia parlavem d'aquest tema de la mecànica abans que marxessis.
Be, també és una altra manera de fer amics no ?
Com estan els albergs de penya, molt plens o k ?
Això que et plogui es una putada pero sembla que el temps cambiarà a partir d'avui dimecres al menys aqui a Catalunya.
O sigui que bona sort i esperem que hagis concentrat totes les punxades en un sol dia i ara ja només et quedi rodar tranquilament.
Anem xerrant
anna

Felix Valls dijo...

Bo, ja que se pot parlar angles i altres llengues a lo indio, jo escriuré en valensiá a lo indio també.
me imagine que deu de ser molt bonic tot aixó. la veritat es que es una gran experiensia la que estas pasant.
me agradaría algún día poder sentir al tio del orgue.
sobre les punchaes, así jo conec un suplement de una goma molt dura que es fica entre la camara i la cuberta i que te baixa un poc la cantitat de punchaes. no es milagros pero a lo millor en algún puesto pots preguntar avore si ni ha i si val la pena.
Te envíe un abrás molt fort, molta forsa i fins i pronte

Eduard dijo...

bé, ja veig que aquí escrivim més els sedentaristes, que no la que ho ha de fer.!!! jeje.
ja sé que no et pots conectar a tot arreu.
només donar-te més ànims de forma publica, i dir-te que ja has superat quasi la meitat...així que a tope !!!! a i que sàpigues que jo me buscat una amiga durant aquests dies...o sento no ho he pogut evitar!!!!
...és molt maca i hem segueix per tot arreu... crec s'ha enamorat de mi ...no me la trec de sobre!!!
si si és la Barbudeta i em segueix per tota la casa pobra...crec que et troba a faltar...això si està igual de perra ( mai més ben dit ) que mai... ara amb la calor no hi ha qui la tregui de casa...
així que la pròxima vegada et fiques una cistella i au que se fiqui en forma.
Felix, com va la vida? a mi també m'hagués agradat coneixer el del orgue ....haguéssim pogut fer una bona jam eh?...bé igual hagués sigut un orgue de gats !!!! jejejeje
bé espidermana, ja ho saps ...no?
doncs això ...mogollo mogollo
deu