sábado, 14 de junio de 2008

14 junio 2008 El Talladell

Quin cansament de dia: em sembla que ho tinc tot i també que segur em faltarà algo. Pensava que les alforges no pesarien gaire i no sé com respondrà el meu cos amb aquest nou element. Bo, també m'hauré d'acostumar a les cales pues tan sols les he pogut probar dues setmanes i el primer dia ja em vaig fotre un hostia. Estic probant aquest blog, encara no sé si ho escriuré en valencià o en castellà o si quan arribe al hospedatge tindré forces per escriure un ratet. Em sembla que hi haurà de tot.
Ah! m'ha picat un mosquit.OhOh, no he agafat repelent de mosquits.
Ara probaré de ficar alguna imatge, com la foto que els hi vaig fer l'altre dia al meus tres amorets melancòlics. Segur que aquestos dies que la Meri està de happy-power pel Camino, es faran molta companyia.

Ei, que guapos que esteu!!
Segur que m'aneu a trobar a faltar?

Buff! en sembla que estic en un núbol. Estic molt contenta i a la vegada cansaeta. He arreglat les alforges. El Edu m'ha ajudat a montarles. La que més ha costat ha sigut la de davant, les dos de radere han sigut no res, en un bufit ja estaven col·locades.

Ara tinc dos guardians custodiant la bici per a que no se la emporte ningú, o per a que no s'en vagi ella, pues no sap quina companyera tan esbojarrada que te. Aquí teniu la foto dels guardians. Joer la barbu no ha surtit molt guapa, em sembla que està una miqueta mosca. S'ha passat tota la setmana fugint cap al cotxe. Cada vegada que obria la porta de casa, corre, corre i allí la tenies , esperant per marxar a algun lloc.

Bo, ja han arribat els meus pares. Com sempre la mare ha portat dos litros de caldo (bonissim) per a el Edu. I a mi m'ha preparat un mun de coses pel camí: medicina homeopàtica, muesli en dosis, cremetes per la pell, etc. Ara em sembla massa i segur que li ho agrairé cada dia. Demà em portaran fins a Roncesvalles i pegarem una volteta fins que fasin la missa del Peregrino. Ei Edu no fiquis aquesta cara, que no em vaig a fer catolica apostolica.
El pare encara no es creu que podré fer tot el camí, bo no sé si en coneix gaire. Soc cabuda , eh Edu!!. Bo com que no tinc gaire foto meua, abans de marxar em faré alguna amb els pares.
Gràcies xampi per la càmera, es molt guapa.
Bona nit.

2 comentarios:

sari dijo...

salimos ahora del Talladell

Unknown dijo...

Bueno ja vec que això comença de veritat!!!!
Quina llàstima no haver coincidit amb el jeavy ...haguéssim pogut fer una jam session que deu ni do.
Bé Xiqueta agafa força que això comença en pendent ... i encara que den uns dies !!! ja estarem a la guait de les teves rondalles bicicletaires !!! sort i vigila amb les curves !!!!